Jan van der Wens-Bokaal 2013

Op zondag 5 mei 2013 hebben de leden van Biljartvereniging DOSS, gestreden om de "Jan van der Wensbokaal".

Om 9.30 uur kwamen de deelnemers bij elkaar in clublokaal Cafe-zaal D'n Bork en na een kopje koffie met een broodje werd om 10.00 uur een begin gemaakt met de, in totaal 28 partijen.

Rond 'n uur of een was het tijd om wat te eten. Na een geweldige, door Ardin en Theo, verzorgde lunch, kon de strijd weer worden voortgezet.

Aan het einde van de middag,na de 6e ronde, waren er nog 3 kanshebbers over, Peter, Eric en Jan.

In de finale ronde won Peter van Eric en verloor Jan van Sjaak, waardoor Peter de winnaar werd.

Na een gezellige dag biljarten, werd Peter, in het bijzijn van de inmiddels aanwezige partners, gehudigd als winnaar van de

Jan van der Wensbokaal.

Na nog wat nagepraat te hebben was het tijd voor een overheerlijk diner, als afsluiter van de dag.

Peter Proficiat    en  Theo en Ardin heel hartelijk bedankt.

Uitslag: